fredag 23. august 2013

En råååååsa hjort

Det er fredag og snart helg! :)

Denne hjorten har jeg ventet på at Kremmerhuset skulle få inn. Så den
på bildene av høstnyhetene som de viste tidligere i sommer på
bloggen. Ser for meg denne på hobbyrommet mitt, siden det
er "mitt" rom så kan jeg godt ha litt Neon rosa der :)
Tror nok ikke mannen ville hatt en rosa hjort på veggen i stua ;)

I går gjorde jeg ingenting, og det var jammen meg godt.
Men det betyr ikke at jeg lå på lat siden, jeg fant ut at hobby rommet
 mitt skal pusses opp innimellom maling av huset. Det kommer jo alltids
en regndag i disse høst tider :) Siden det bare trenger å sparkles og males
kan jeg gjøre det selv, så kan mannen styre med noe annet. Han har begynt å
 fundere på oppussing av entréen :) Og det må han jo nesten få lov til ;)





Ha en fin fredag og G O D H E L G!

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Oj, så stilig den hjorten var! Kjøp den du og heng den på hobbyrommet! ;)) God helg!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Stilig hjort,treng jo litt råsa på kontoret;))
    Synes disse små trehusene er så snåle eg:))gleder meg til dei kommer.
    Ha en fin helg Rita :o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett