søndag 4. august 2013

Free run

I ferien kjøpte jeg meg nye joggesko fra Nike
"Nike Freerun 5.0" Mine måtte jo selvfølgelig være rosa og korall :)
Denne type er for å jogge i.
De jeg har for studiobruk kan ikke sammenlignes med disse.
Utrolig lette og gode sko å jogge i, jeg og mannen tok oss
en joggetur tidligere i dag, men det var nesten for varmt... 





Nå er det mer nedpakking og rydding på tapetet... 
I morgen er det tilbake til hverdagen, men det er faktisk helt greit det også :)

Klem Rita


4 kommentarer:

  1. Disse ser bra ut, Rita:) jeg er på vei opp i marka nå på joggeturen min:)
    Lykke til med nedpakkingen. Masse klemme fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Disse ser bra ut, Rita:) jeg er på vei opp i marka nå på joggeturen min:)
    Lykke til med nedpakkingen. Masse klemme fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. Disse joggeskoene er bare så gode!
    Eg er på mitt femte par,har berre så god passform:)
    Åsse elsker eg designet til Nike ;))
    Ha en fin søndag kveld:o)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett