søndag 18. august 2013

Huset får en face lift

Da var det plutselg søndags kveld...
Denne helgen gikk så altfor fort, det blir vel sånn
når det er mye som skal gjøres i huset.
Fikk dessverre ikke malt hele huset denne helgen, regnet
i går ettermiddag satt en stopper for det. Og i dag har jeg
unnet med litt tid på hibbyrommet så det ble bare 2 timer
maling på meg i dag før vi dro på middags besøk :)
Snille svigersøster laget elg biff med fløtepoteter :) NAM!

Må bare vise noen bilder av huset mens det males, og jeg tørr påstå at
 det blir litt av en forrandring, gleder meg til alt er malt og vi kan
ta fatt på 2. strøk, siden malingen har trukket litt inn så
er det jo litt skjollete. Men jeg er gald huset ikke er større
enn det er, for å si det sånn... MYE jobb å male gitt...

Flinke mannen rev det gamle rekkverket på trappa
forran huset og satt opp nytt :) 




Vi har også tatt bort sprossene på stuevinduene for å få mer lys inn 
og revet bort blomsterbedet under vinduene.
Så til neste år har mannen nok å ta fatt i når det gjelder hagen.
 En del furu treer må også felles da de skjermer for sola.


Trappa skal pusses ned og beises i en annen farge og ytterdøra blir sort :)

Klem Rita

3 kommentarer:

  1. Kjempefiiiiiint! Er det det nye rekkverket du snakka om? Nydelig!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Spent å se når inngangspartiet blir ferdig :)

    SvarSlett
  3. Kjempefin forandring!!
    Så gøy me så store forandringer:))
    Ha en fin dag videre,håper dere har bedre vær idag:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett