onsdag 7. august 2013

I LOVE COFFEE

Hei bloggen :)

Her pakkes og ryddes det. Vet liksom ikke hvor jeg skal sette
alle eskene, så det har stoppet litt opp. Men har da fått ryddet 
i de fleste skuffer og skap. Ikke minst i klesskapet, det trengtes virkelig, 
så nå er det plass til noe høst nytt :) 
Dagen i dag har vært fin og varm, planen var å jogge meg en tur med
mine nye joggiser, men så begynte det å regne og min snille tante kom
innom med "takk for pass av huset gave" og da fristet det jo selvføgelig 
heller å bli hjemme med besøk og en kopp kaffe :)

Det ble plutselig veldig mørkt ute, vind og enda mer regn... :(
Skikkelig høst vær..


Boks og kopper fra Kremmerhuset.


Kaffemaskinen får virkelig kjørt seg i disse nedpakkings tider :)

Nå skal jeg kose meg i sofakroken resten av denne kvelden :)

Klem Rita

4 kommentarer:

  1. Åååå, eg kjente eg fekk et sukk i magen når eg hørte du pakket og ryddet i skapet....i mitt skap er det KAOS..;))
    Eg finne ikkje frem i noe og det samme på boden...har litt å ta fatt i her også;)
    I dag er det følelse av høst ja, selv om det har vært sol å pent, så kjenne vi at høsten er på vei...lukten, solen er lavere på himmelen og varmer annerledes....men, vi holder på sommeren enda.
    Du har mye å gjøre med all pakkingen...lykke til.:))
    Sporty er du også, eg er av samme typen, må ut å løpe i marken for å få mer energi ...:))
    Takk, så mye for alle fine kommentarene inne hos meg, de varmer:)

    SvarSlett
  2. Den boksen og de koppene fra Kremmerhuset er bare helt fantastisk kule!!! I LOVE <3 Har flere av dem selv og de er liksom "prikken over i'en" Så fine bilder du viser og lykke til med resten av nedpakkinga :)Gleder meg til å se bilder fra det nye huset!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Travelt med pakking,godt å unne seg litt pause av og til;))
    Kos deg du:o))
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  4. Viktig å kose seg også,til det blir flytting,for det er stress når det står på. Snakker om erfaring;)
    Tenker meg du gleder deg nå til å flytte nå ;)
    Ha en fin dag:)
    Klem

    SvarSlett