mandag 19. august 2013

Inspirasjon: Entre

Jeg er på utkikk etter litt inspirasjon til entreen her hjemme. Tror jeg har funnet en 
løsning som både er fint og pratisk når det kommer til oppheng av ytterklær, 
oppbevaring av luer og skjerf. Mannen har jo noen ønsker han
også, så tror nok jeg skal klare å innfri de ønskene :)
Viktig med en fornøyd mann, siden det er han
som må utføre alle planene mine :)

Likte så godt entreen i den tidligere leiligheten til Elisabeth heier








Planen var å male, men jeg rakk ikke komme inn døra før regnet øste ned...
Inne dag i dag da, men det er faktisk helt greit det også :)

7 kommentarer:

  1. Ooo, så stilig da! Ja, innedag er herlig det og ;) Har drevet og stasjet her hjemme i dg jeg også, så koselig atte :)) Nyt kvelden!

    Kem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Ooo, så stilig da! Ja, innedag er herlig det og ;) Har drevet og stasjet her hjemme i dg jeg også, så koselig atte :)) Nyt kvelden!

    Kem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Så mye deilig inspo :)

    Fin ukesstart!
    Her sniker jeg meg til litt blogging, mellom litt jobbing *fnis*
    klemklem

    SvarSlett
  4. Herlig inspirasjon:))
    Deiligt med litt innehaver iblant!
    Ha en fine kveld:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Love the pics and combination between white, wood-brown and black! Wow. I am in love :)
    Kram
    Marketa

    SvarSlett



  6. Anne Eriksen Valstad20. august 2013 kl. 08:21

    Hei Rita! Ja, bare gå inn på nettbutikken til Cornelias hus. Du finner bloggen deres under de bloggen som jeg følger! Kikk du bare på nettbutikk og vips, så kan du bestille denne vasen ;)) Lykke til!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett