onsdag 28. august 2013

Noen ute bilder

Må bare vise noen bilder av huset nå som alle
veggeer har fått et strøk og en del vegger har fått 2 strøk.
Ennå en del malejobb igjen, en del vinder må males, 
dør og garasjeport skal males et strøk til.
Vi er super fornøyd med resultatet så langt.
Fargen vi har brukt på huset heter Lys Antikk,
en veldig fin og behagelig hvit farge :)
Malte huset jeg hadde i Trondheim i samme farge
så valget var enkelt når vi skulle bestemme husfarge :)

Min vakre hortensia som har blomstret så fint
hele sommeren og har skiftet farge til denne
nydelige høst fargen :)


Nå er rørleggeren her og skal montere opp nytt dusjkabinett :)
Ut med badekaret, det skal jammen meg bli godt :)
Badet får en liten mini makeover, vi har bestemt oss
for å totalrenovere badet, men ikke før om 3-5 år,
kanskje før hvis lommeboka tillater det :)

Hobbyrommet mitt er også unde oppussing, det skulle jo 
liksom være "Rita gjør det selv", meeeeen måtte nok
spørre min flinke og handye mann om hjelp :)
Hehe :) Sånn kan det gå :)

Ha en flott onsdags kveld :)

Skal se om jeg får tid i kveld å ta meg en blogg runde, det
blir altfor lite tid til det i disse dager... 


Klem Rita

3 kommentarer:

  1. Ser så fint ut hjemmet ditt, Rita søte deg. ha ein fortsatt fin kveld..;O)

    SvarSlett
  2. Stor forandring iallefall,ble kjempefint i kvitt.
    Er litt jobb med den malingen ,men så deiligt når det er gjort:))
    Ha en super kveld:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  3. SUPERFINT! Tenk at et strøk med en annen farge kan gjøre en såååå stor forskjell! Utrolig altså :)

    Klem, Anne <3

    SvarSlett