søndag 25. august 2013

S.C.U.L.L

God søndag forrmidag :) Jeg koser meg med en god kopp
kaffe, en liten tur innom bloggland, før jeg skal ut å male videre.
Pga MYE vind i går ble det lite maling, men vi gikk ut en tur 
i går kveld og fikk malt litt, så nå har vi svart ytterdør *liker*

Ellers skjer det svært lite innendørs, ute malingen tar all ledig tid...
To nye print har kommet opp i stuen.

Diamant printet finner du HER  og Scull printet finner du HER




Ha en fin søndag :)

Klem Rita





5 kommentarer:

  1. Kule disse printene, de finnes her i huset også:) Snille disse kreative damene som deler med oss:)

    Fin søndag:)

    Annelise

    SvarSlett
  2. Disse printene er kjempe tøffe, det var vanvittig mye tøffe print på Lillestrøm messa. Har allerede tatt ut hvilke eg ønsker meg....hi hi. Du er flink til å male og resultatet blir kjempefint. :)) du må kose deg i dag. Masse masse klemmer fra Ann Elin:))
    Forresten takke så møye for alle fine kommentarer inne hos meg. ;))

    SvarSlett
  3. Råtøft, men jeg gleder meg mest til å se bilde av den RÅÅÅÅÅÅÅSA hjorten...den har jeg virkelig trua på at blir knallfin inne på hobbyrommet ditt! :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  4. Diamanten har eg allerede printet;))
    Så dumt at me er så avhengig av været med sånne malingsprosjekter:(
    Men resultatet blir jo kjempefint,så ein må berre ha litt tålmodighet:))
    Ha en fine kveld videre!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  5. Hei Rita! Tusen takk for at du alltid legger igjen så hyggelige kommentarer inne hos meg. Det varmer skal du vite! Jeg gleder meg til å høre hva du har bestemt deg for å ha på veggen bak spisebordet??? Spent...Den rosa hjorten er på tilbud nå ;) Grip sjansen.

    Klem, Anne <3

    SvarSlett