lørdag 3. august 2013

Vegg hylle inspirasjon

Det er helg, sola skinner og jeg sitter ute og nyter fin
været mens jeg leter etter litt inspirasjon til huset.
Denne gangen ser jeg etter noen små vegg hyller/bokser for å
ha over en skjenk i stuen eller på veggen bak spisebordet.
Ellers har de siste ferie dagene gått med til å rydde
i skuffer og skap og nedpakking.

Ha en flott sommerdag, håper solen skinner hos deg også!


Fra Ferm Living


Hylle i mangotre fra Ellos


Boks i finer fra Kremmerhuset, disse kommer i 3 størrelser.
Ta turen innom bloggen idyll og him for å se hvordan hun har
satt opp disse flotte boksene på vegg. LEKKERT! 

Klem Rita



4 kommentarer:

  1. bokser er sååå dekorerende:)her hos meg er de favoritt på loftstua.
    lekkert!
    God helg.
    Ann Elin

    SvarSlett
  2. Elsker dissa hyllene<3
    Eg har dem fra bloomingville på jenterommet,veldig fornøyd med dem:))
    Ha en fin helg!
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Hei :) Det var jammen meg bra stilig! Så flink du er Rita! :) Ha en riktig god helg kjære deg!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  4. Nå har lest innleggene dine og ser at du har kjøpt deg mye nytt til huset :)
    Det blir nok herlig å flytte inn og innrede det slik du ønsker.
    Hos meg går det i "hummer og kanari" så det er ingen gjennomført og lik stil hos meg :)
    Så jeg er imponert over dem som klarer å innrede hjemmet sitt slik de ønsker.
    Ha en fin søndag,klem

    SvarSlett