fredag 9. august 2013

Vi flytter...

I går kveld fikk vi overta huset så nå er vi HUSEIERE (!) :)
Vi fikk god hjelp av svigerbror i går til å flytte over møbler og
de tygste tingene, så vi sov i huset allerede natt til i dag :)
 Vi har fri i dag begge to så vi begynte å flytte mer
av tingene tidlig i morres. Nå gjenstår det bare litt småtterier.
Så skal leiligheten vaskes ned og overleveres ny eier. 

Til helgen som kommer regner jeg med at vi er kommet 
delvis i orden inne, så da kan vi begynne å male huset utvendig.
Huset er nå beiset i en gul aktiv farge, vi maler det det hvitt
med sort ytterdør :) Tror nok det blir veldig fint :)

Nye møbler er kjøpt inn så vi har litt å montere i helgen.
Den nye sofaen er ikke kommet ennå, den gleder jeg meg til
å få i hus, for den synes jeg nemelig er veldig stilig! :)



Spisestue delen av stuen. Fineste Eames stolene! 

Nå sier mannen at vi må komme oss avgårde :)

Ha en flott fredag og GOD HELG!

Klem Rita





2 kommentarer:

  1. Så spennende,ska bli kjekt å følgje deg fremover!!
    Eames stolene er bare elsk<3
    Kos deg med utpakkinga:))
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Hei :) spennende tider da med andre ord! Gleder meg til å se mere fra huset ditt! :) God helg Rita :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett