mandag 23. september 2013

det flyttes rundt og planlegging




God kveld!

Scullen min den flyttes rundt i stua, nå er den tilbake på skjenken igjen 
etter å ha vært en tur på spisebordet. Mannen sprayet "&" sort, den var
opprinnelig sennepsgul, bestilte denne da jeg trodde den var GUL, synes
 den ble så lekker i sort matt ;) Noen kvister er også kommet på plass i vasen 
fra Kremmerhuset. Lykten er også fra Kremmerhuset. Nå er jeg ganske fornøyd
 med plasseringen av ting  på skjenken, så det får stå sånn inntil videre. Holder på
 å planlegge en bilde collage på veggen i spisestuekroken, de ligger nå utover bordet, 
må la de ligge litt så jeg får kjent på om jeg vil ha det sånn eller ikke :) Jeg tenker
 MYE før jeg setter ting ut i livet, så det tar litt tid å få ting på veggene, greit
 å være sikker før man lager masse hull i veggene.  Nå skal jo vi renovere 
stuen til sommeren så spiller jo ikke så stor rolle om det blir noen  ekstra 
hull her og der. Det var nesten så den rosa hjorten kom opp på veggen i 
stuen, men mannen ombestemte seg like fort  som han hadde sagt at det
 kanskje var greit :) Han synes kanskje den var litt vel ROSA... hehe 
Søte rosa hjorten, for den er virkelig såååå søt! :)

Klem  




4 kommentarer:

  1. Dette var sååå stillig. elsker slik du har satt sammen. Så er jeg så svak for greiner....jeg drar gjerne med meg ei grein hjem jeg fra en joggetur i marka...he he. ser dumt ut da, men må mann, så må mann....Flink du er, elsker stilen din, Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Tror jeg har greiner 3 plasser i vaser hjemme, skikkelig høststemning ;)

    SvarSlett
  3. Hehehe, jeg bare MÅ le for du minner meg om meg selv. Hahaha, kan drive i mange timer for ikke å si, dager, med å "stasje" om. For et styr, men morsomt er det :) Det ble rå kult inne hos deg Fru Valstad ;) Artig at vi har samme navn da. Mitt navn kommer fra Bjugn på Fosen i Sør-Trøndelag :) Ha en uforglemmelig dag med innredning og ting fra Kremmerhuset. Vi blogges da!

    Stooooooor klem, Anne <3

    SvarSlett
  4. Masse fine detaljer Rita,Kjempefint på skjenken din!!
    Det er jo så kosligt å dille og dalle,pynte og flytte;))
    Hihi kjenner meg så igjen:))
    Ha en nydelig tirsdag.
    God klem Siv Mette

    SvarSlett