mandag 9. september 2013

Gull og Glam inn i stua








Noen herlige bilder fra Kremmerhuset :)
Til helgen er det barnedåp i Alta og da blir det tid til
litt shopping :) Må innom Kremmerhuset og Bohus for
å se etter litt ting til huset. Er på utkikk etter lamper til
stua, er litt mørkt i sofa kroken, så det må noen lamper
til nå som det går mot mørketid. 
Sitter i sofa kroken og følger med på valg på tv´en. 
Spennende dette :) Har du stemt? Det har jeg :)

Ha en flott kveld videre kjære lesere :)

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Mye lekkert der ja, jeg kjenner at jeg er litt lei av det brune/ mørke for jeg hadde denne stilen på loftstua og er gått meg lei på den:O) men, det er noe jeg ønsker meg da...SMIL.
    Ja nå ser det ut som om vi får ny regjering:O) Sunt det tror jeg.
    Klem klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  2. Hei på deg! Først, da jeg så disse bildene, så tenkte jeg : "Oj, så MYE Rita har kjøpt på Kremmerhuset, flere ting av ALT liksom, hehe" Men skjønte fort at jeg tok feil da, hahaha, får skylde på at jeg er litt småsliten etter dagens mas og jag. Ha en god valgnatt og ja, jeg har stemt!!! Bor du i ALTA?

    Klem, Anne <3

    SvarSlett