lørdag 7. september 2013

Helg...



Da var helgen her igjen :) For et nydelig høst vær vi har hatt her oppe
i nord de siste dagene. I går viste gradestokken 20 grader! I dag er
det MYE vind, så jeg tar meg en kafé tur med mamma så håper
jeg vinden roer seg slik at jeg får malt siste strøket rundt 
vinduene ute :) I går kveld malte litt detaljer på huse
t og nå går det mot slutten av maleprosjektet vårt :)

Blomsterbutikken her i bygda hadde fått inn en miniversjon av denne flotte 
blomsten, så den ble med meg hjem :) De siste to boksene fra kremmerhuset 
er på tur, men inntil videre står den eneboksen på skjenken i stua
med de fine små kronelys husene.

Ha en flott helg! Og takk for alle kommetarer :)

Klem Rita

4 kommentarer:

  1. Så tøft det var med alle disse fine tingene:O)Liker så godt disse husene fra Bloominville... Her har vi over 20 grader i dag, det har herjet ett ekstremvær over oss de siste 24 timene. Var helt vilt...aldri sett så mye torden og lyn på en gang. Regnet har vasket ut deler av muren på tappa vår:((
    Men , nå sitter jeg utenfor i sola og blogger med kaffen, klar til en løpetur i skogen:O) God helg. Klem klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Hallo igjen, Rita..er det på Kremmerhuset du har kjøpt disse hus kanskje, fant disse på nettbutikken deres nå:O) de er såååå koselige. God helg igjen! Klem fra Ann Elin

    SvarSlett
  3. I like:))
    Husene er bare så fine!!
    Finfin helg til deg:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  4. Så fine stilleben :)

    Ønsker deg en fin mandag og deilig ukesstart.
    Her starter jeg uken alene hjemme, fabelaktigmannen er utenbys - så det er bare meg og Nala hjemme, men vi kan kose oss for det :)

    takk for alltid så koselige kommentarer inne hos meg - du er bare unik!

    klem
    -Maia

    SvarSlett