mandag 2. september 2013

Inspirasjon: Soverom




Soverommet hjemme hos trenger å freshes opp litt.
Gulvene skal males hvite. Så ser jeg for meg en
litt mørkere farge på kontrastveggen bak
senga for at rommet skal føles litt lunere.
Nye lamper skal også kjøpes inn.
Litt usikker på om jeg vil ha
de på veggen eller på
nattbordet.

Dette rommet synes jeg ihvertfall var veldig fint :)

Ellers så skjer det ikke så mye bortsett fra at jeg ennå
holder på å male ute, mamma kommer og hjelper til
i ettermiddag så kanskje vi rekker 2 strøk
før vinteren :) Nye spotter ved trappa er
bestilt inn, det kommer til å gjøre
susen det altså :)



3 kommentarer:

  1. Dette var et kjempefint soverom,kan hente mye inspirasjon her:))
    Ha en flott høstdag!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Kjempefiiiiiint og minna meg litt om fargen vi har på soverommene våre! :) Lykke til med oppussinga!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Takk, for alle fine kommentarer på bloggen min, de varmer og gjør meg glad:O)
    Soverommet ja, dette tenker jeg du har planene i orden på og at det blir kjempelekkert...flinke deg, Rita.Det er deilig med litt mørke vegger på ett soverom, det gir en beroligende følelse og varmer. Sikkert flott med hvitt gulv.. Masse varme klemmer fra Ann Elin

    SvarSlett