torsdag 12. september 2013

På veggen...

...bak spisebordet har finér boksene fra Kremmerhuset kommet opp :)
Og jeg er SÅ fornøyd! Det ble faktisk mye bedre og finere
enn hva jeg hadde tenkt :) Mannen er også fornøyd, det 
er viktig, for han bor jo faktisk her han også ;)






Kronelys husene og vasene fra Kremmerhuset har kommet på plass i boksene.

Ting begynner å finne sin plass her i huset, men gud som jeg gleder meg
til vi skal pusse opp stue og kjøkken... Veggene har stuktur og
brystpanel/panel og fargen er altfor gul, men jeg orker rett og
slett ikke male om alt siden vi likevel skal rive veggplatene,
så jeg får holde ut, men det hjelper på med litt fint interiør :)

Nydelig høst dag her nordpå! Håper været er fint hos deg også :)

Klem Rita


3 kommentarer:

  1. Åååå, Rita...såååå nydelig det ble! Det er det jeg alltid har sagt, Kremmmerhuset RULER!

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Så fint det ble å gratulerer så mye med de tøffe boksene;O) ja de er kjempe koselige, samme med den nydelige spiseplassen din. liker det sååå godt, flinke deg. Ha ein fin kveld, kjære Rita:O)I dag har jeg hatt fri og en fantastisk siste sensommer vakreste dag, nå kommer det stormfulle høstværet neste veke... STOR klem fra Ann Elin

    SvarSlett