onsdag 9. oktober 2013

"G"

Hei hei :)

Var innom Kremmerhuset i går og plukket med meg
litt godsaker, dessverre hadde dem ikke fått inn de siste
nyhetene som er kommet i nettbutikken, men
"G"´en hadde de inne så den ble med meg 
hjem :) Satt den på skjenken inntil jeg
får hengt den opp på veggen.
*fiiiiiin*



Laderen til Mac´en min er gått i stykker...
K.R.I.S.E! Så hååååper den nye
laderen kommer snart...

Ha en flott onsdags kveld!
Tenk, torsdag i morgen allerede, og
snart er det helg igjen :)

Klem Rita

3 kommentarer:

  1. Skal innom Kremmerhuset i morgen, tro om det blir med noe hjem ;) Du må ta bilde av bildeveggen når du får det opp!

    SvarSlett
  2. Da gleder eg meg til å se print veggen!:))
    Har forresten svart deg på gulvet på bloggen min;)
    Finfin kveld til deg Rita:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  3. Så fint print...G for glede, søte deg. Stooor klem fra Ann Elin

    SvarSlett