torsdag 3. oktober 2013

Handle/ønske liste


Neste uke går turen over fjellet til Alta.
Og da må jeg jo innom Kremmerhuset en tur. Sist jeg var der hadde de ikke
 fått inn alt jeg ville ha, så håper noen av disse tingene er i butikken :)
Øverst på ønskelisten troner "G"bildet så håååååper de har den :)
Hvis den kommer i hus så skal jeg sette sammen bildene
som skal opp på veggen ved spisebordet. Hvis ikke de
har den så har jeg noen andre print jeg kan henge opp :)

Nå er kjøkkenet ferdig malt :) Så i morgen får mannen dra å 
kjøpe nye persinenner, bort med tre persiennene.
Vi er ikke spesielt glad i gardiner så vi skal kun ha
persienner i hele huset. Enkelt og veldig fint :)

Straks skal vi fortsette å se Dag, sesong 3. Så artig serie :)

Ha en fin, fin kveld :)

3 kommentarer:

  1. Fiiiiine ting du har funnet!
    Minner om høst og innekos!

    Kjempefin blogg du har, jeg legger meg til som følger!

    Klem fra

    Lena // Mrs. Monday

    SvarSlett
  2. Hahaha, "koffor har du ikkje bart"? Hehehe, men det får du snart da skjønner jeg, i hvert fall som putedekor. Stilig den der da. Jeg har to av den med reven og er kjempefornøyd. Skal re opp senga i morra i anl gjester, så d skal jeg ta et bilde :) God tur til Alta og Kremmerhuset til uka. Kjør forsiktig :)) Klem, Anne <3

    SvarSlett
  3. Fin ønske liste,noen av disse har eg klart å skaffe meg:)
    Spennende med kjøkkenet,kanskje vi får en titt?:)
    Ha en god tur til Alta:o)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett