mandag 21. oktober 2013

Mandag og ukestart

Hei :)

Her i huset skjer det ikke store forandringene, bildeveggen er ennå ikke kommet på plass,
 ting tar jo veeeeldig lang tid, for jeg må tenke og vurdere frem og tilbake før jeg 
klarer å bestemme meg. Men mannen er i gang med hobbyrommet mitt, igjen. 
Så forhåpentligvis kan jeg grunne veggene snart :) Gleder meg til å komme
 på plass. Vi lager en lang arbeidsbenk, en til hver av oss, jeg med min
 papir hobby og en plass til han slik at han kan sitte å jobbe i
fred med skole.


Jeg er så fornøyd med disse boksene fra Kremmerhuset. Her har et
nytt lite hus komme på plass, en gull vase (begge fra Kremmerhuset)
og et bryllupsbilde av oss <3. Mannen lurte på når det skulle
komme på plass, så inntil videre står den her :)

ha en flott mandag :)

Klem Rita



4 kommentarer:

  1. Brudebildet gjorde seg fint der oppe, så du kan bare si til mannen din, at jo, bildet har kommet på plass det, hehehe! Fine ting som jeg selv også har da, hahaha! Samme smak vi Rita :))

    Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Herlig med slike hyller. Har fra bloomingville og elsker dem ! ;o)))
    Nyt kvelden.
    -elisabeth

    SvarSlett
  3. Søte deg, disse boksene er et Must ja....;)) så fint de henger...fnis;)) stor klem fra meg til deg. Ann Elin

    SvarSlett
  4. Kjempefint! Fikk to små bokser i posten i dag, må bare få de opp på veggen ;)

    SvarSlett