onsdag 23. oktober 2013

Prosjekt hobbyrom/kontor: Farger

Da er mannen så og si ferdig med sparklingen på det 
som skal bli hobbyrom/kontor. Så i dag har vi vært 
å kjøpt inn maling til veggene. Vi går for hvite vegger
Suprise! hehe :) Så blir det mest sannsynlig en
kontrastveggi en grå tone, så her har jeg tatt med meg
fargeprøver på mange forskjellige grå farger i de
mørkeste grå tonene. Blir nok fint mot alt det
hvite. Veggene, vinduet, gulvet og alt av møbler
er i hvitt. Ikke så glad i masse farger vi, som
dere sikkert skjønner. Men så har jeg jo en neon rosa
hjort som skal opp på veggen :) 



Klemmer Rita



3 kommentarer:

  1. Den Kalk-grå (Den som vises først) var lekker :)
    Lykke til med valget :)
    Ha en fin dag.Klem

    SvarSlett
  2. Fargen Larvikitt e veldig fin :)

    SvarSlett
  3. Spennende, Rita. Gleder meg til å se...Her har jeg malt ferdig et rom i dag, ble så fornøyd. Men, nå er eg såååå sliten. Har en vond rygg eg ikkje liker for tiden:( Vi blogges, lykke til i oppussinga! Klem Ann Elin

    SvarSlett