onsdag 16. oktober 2013

R O S E R


Mannen overrasket meg med roser da han kom hjem fra jobb i dag <3

I bakgrunnen ser dere min nye pute (den med nitallet) fra Kremmerhuset.
De andre putene kommer også fra Kremmerhuset.
La inn en bestilling fra HM i går, ny pute, kobber lysestaker og lys i glass.
Men de sist nevnte har ikke levering før i desember, jaja, den som 
venter på noe godt venter ikke forgjeves.

Nå venter jeg bare på at mannen blir ferdig med noen skole greier
så vi kan se en eller to episoder av "Homeland", spennende serie det der :)

Klem Rita

1 kommentar:

  1. Så fine roser fra en snill mann! Takk for hyggelig kommentar inne hos meg. Mørketida er vel hyggelig nok dersom man tenner levende lys og har en koselig heim som du har. Da er det hakke verre for de som ikke har det trivelig hjemme, så vi har en fordel der vi interiørfrelste, hehehe! Jeg liker i alle fall å tro det selv da, hahaha! ;) Ha en strålende dag :))

    Solklem fra Anne <3

    SvarSlett