torsdag 28. november 2013

DIY: 3D stjerner


Fikk lyst å lage noen stjerner, prøvde meg på diverse
brettetknikker jeg fant på nettet, men det ble bare rot og jeg
fikk ikke ordentlig til. Men siden jeg holder på med scrapping 
så fant jeg frem noen stjerne dies, kartong, linjal, bonefolder,
sizzix maskinen min og satt igang. Resultatet ble disse 3D stjernene.
Fine? Jeg er ihvertfall fornøyd :) Billig og flott julepynt.
Disse passer jo fint som pynt på gaver også :)



Ferdige stjerner, har pyntet noen med en sort perle i midten og hengt dem opp med sytrå.


Klem Rita


4 kommentarer:

  1. Så enkel og fine stjerner!
    Stjernebretting må nok øves litt på her i gården;))
    Fin torsdag til deg Rita<3
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Stilige, og ja kjempedekorative!
    Litt kløne på sånn selv:( Prøvde meg på noe ifjor-jeeezez altså..
    Fin dag til deg:)
    Klem

    SvarSlett
  3. Helt nydelig! Så flink du er :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  4. Å DEI VAR FINE
    NYDELIGE BILDER
    FLOTT FREDAG TIL
    DEG SØTE RITA
    KLEM ELI:)

    SvarSlett