torsdag 7. november 2013

G.O.L.D

Jeg er veldig glad i gull (og alt som glitrerer) så litt gull
i interiøret har det blitt. Hvorfor ikke bruke fine smykker
og klokker som pynt.


Scull og vase fra Kremmerhuset / Klokke Triwa / Smykker H&M

Her flyttes ting frem og tilbake. Det ble ikke noe av bilde veggen som først
planlagt, mannen synes ikke det ble så bra på den veggen som tenkt, og
må si meg enig, når vi holdt opp bildene så så det litt rart ut.
Så veggen er tom inntil jeg/vi finner på noe annet.

Klem Rita



3 kommentarer:

  1. Hei kjære søte Rita og tusen takk for at du deler min give away på bloggen din, så snilt av deg og 8 lodd er registrert på deg! Håper at pakken som jeg sendte til deg her for leden, er kommet eller kommer snart. Så fine gulv du får, hvite og alt! Du får sikkert et god ide til den veggen din. Hva med ei stor klokke eller ei pleksiglasshylle? Uansett, mye fint på markedet og med dine kreative evner og mannen din som også ser ut til å være oppegående på området, så blir det sikkert noe veldig, veldig fint til slutt!
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  2. Så mye herlig inspirasjon på kontor du har vist fram, perfekt :o) jeg liker også gull,har begynt å trekke fram litt jeg også, men slike skaller, hi,hi, nei de får ikke flytte inn hos meg :o) Men kule er de i rette settingen :o) Herlig kveld til deg! Klem fra Nina

    SvarSlett
  3. Det er så fint med mye glitter og glam ...Jeg er svak for glitter og paljettputer til jul. Har fått inn så mye på Bohus.Mye fint du har her på bildet.
    Det er ikke så lett å få alt til som vi har planlagt i hodet, dette med farger kan være vanskelig. Jeg skal til å male en vegg akkurat nå....;) ha en fin kveld, søte Rita. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett