fredag 8. november 2013

Hobbyrom/Kontor: Før og Etter


Da er oppussingen av hobbyrommet/kontoret så og si
ferdig. Nytt elektrisk skal også gjøres, men rommet er ferdig malt :)
Jeg er SUPER fornøyd! Det er så lyst her inne nå med det nydelige
hvite gulvet *elsk* 
Vi har kun malt her inne, vegger, gulv, vindu og lister.
Utrolig hva litt maling gjør med et rom, og mange timer med jobb da :)

Har ennå ikke bestemt meg for hyller, tenker at jeg ser det an når
arbeidsbenken er kommet på plass. 





Veggene er malt med Lady Pure Color - Dunkel og Chi. Elsker disse matte, SLETTE veggene!
Gulvet er malt med Trestjerner - Hvit base


Helgen starter vi med Cowboy fest! Jeg kler med ut som Pocahontas :)

God fredag og nyt helgen!

Klemmer Rita



3 kommentarer:

  1. Bare lekkert! Flinke deg. Lyst og fint. God helg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Så flott det ble!! Kjempeflott farge på veggen,nå gleder eg meg til å se rommet innredet:)
    Fin helg til deg: o)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett