tirsdag 5. november 2013

Inspirasjon: arbeidsplass

Før jeg setter i gang med 2.grunningstrøk på gulvet leter jeg ette
litt inspirasjon til hyller der inne. 
Skulle selvfølgelig aller helst hatt 4 string hyller, men siden penger
ikke vokser på trær så må jeg finne en annen løsning...
Tenker på om jeg skal ha åpne hyller, noe som vil se litt mer
rotetet ut med tanke på at jeg holder på med scrapbooking og
har en del utstyr som skal stå i hyllene, eller skal jeg gå for skap.



Eeeelsker string hyllene...







Likte denne løsningen, masse oppbevaring, så får man gjemt unna rotet når skapene er igjen :)


Kjøkkenskap fra IKEA er j en løsning, slik som her. Men ville ikke valgt skap med glass.










4 kommentarer:

  1. Kjempefin inspirasjon!!
    Eg har bestilt string hyller til jenterommet,fant ut at det ikkje var så mye som skilte i forhold til ikea sitt alternativ til hyllene:))
    Med det finnes selvfølgligt masse andre billige alternativer:))
    Lykke til med kontoret ditt,blir sikkert kjempefint.
    God klem Siv Mette

    SvarSlett
  2. Tror jeg ville spart en måned ekstra å kjøpt string hyller ;)

    SvarSlett
  3. Her er det mye fint, liker best bilde 1....Kule hyller. Klem Ann Elin;)

    SvarSlett
  4. Som alternativ til Stringhyllene kan du se på EKBY GÄLLÖ vegghyller fra Ikea. :)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett