lørdag 23. november 2013

Julegaveinnpakkning og hvitmalte vinduer

Årets første julegave er innpakket og sendt avgårde til mottaker :)
Fikk handlet inn noen gaver i dag, så nå går det unna :)
Vinduene i stua er nå hvite *smiiil* og nye persienner er hengt opp.
Så lyst og fint :) Bilde kommer i morgen :)



Jeg storkoser meg med innpakking av julegaver, og bruker tid på hver enkelt gave.
Synes det er ekstra kos å gi bort en fint innpakket gave.
Her har jeg brukt papir kjøpt i Sverige i sommer, bånd fra Nille, hjemmelaget
pakkelapp, tekster fra dymo og til slutt har jeg sydd på en knapp :)

Fortsatt fin lørdags kveld! Her i huset er det taco på menyen i kveld, 
og i morgen er det ribbe til middag og riskrem til dessert. NAM!

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Hei Rita! Dette var jo bare helt nydelig! Så flink med alt du :) Ha en kjempetopp lørdagskveld kjære du :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  2. Flinka,et arbeidsjern altså:) gleder meg til å se imorgon!:)
    Fortsatt fin helg skjønne:))
    Klem Siv Mette

    SvarSlett