søndag 3. november 2013

Oppussing hobbyrom/Kontor: Den grå veggen

Hei og god søndag :)

Har akkurat malt 2. strøk på den grå veggen inne på
hobbyrommet/kontoret vårt. Og jeg er SÅ fornøyd med
fargevalget! Perfekt grå farge spørr du meg :) 
Fargen på bildet lyger litt, den ser blå/grå ut her, men den er ikke det.
Spent å se når 2.strøket tørker om det holder med 2 strøk. Hvis det
blir bra så begynner jeg på gulvet i morgen, eller kanskje i kveld allerede :)



Ha en fortsatt fin søndag :)

Klemmer Rita



3 kommentarer:

  1. Dette ble jo bare helt rått det! Nyt novemberdagen kjære Rita! :)) Klem, Anne <3

    SvarSlett
  2. Så flott det ble,nydelig farge. Nå venter eg spent på å se hele rommet ferdigt:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  3. Hei, Rita:)Ser nydelig ut den fargen, blir nok kjempebra resultat.Gleder meg til å se det ferdige rommet:) Stor klem Ann Elin

    SvarSlett