mandag 18. november 2013

Snik titt på hobbyrommet/kontoret

Da var mandagen her igjen. Ny uke, nye muligheter :)

I går ordnet vi på det som er blitt hobbyrom/kontor, vi har 
en lang arbeidsbenk på ca 3,5 meter så her er det god plass til oss begge.
Som dere ser så mangler det hylle, den skal jeg bestille denne uken.
Det blir en String hylle (!) Tenker at jeg kan bygge på den 
etterhvert hvis det blir for lite med en. 




Og min fine rosa hjort fra Kremmerhuset er endelig kommet opp på veggen :)

Kommer flere bilder av rommet når vi har fått mer på plass her inne :)

Ha en flott mandag! 

Klemmer Rita

9 kommentarer:

  1. Heldig er den som har et sååå fint arbeidsrom! FLINKA! PS! Kos deg med vindusmaling. Jeg er glad for at vi er ferdig for denne gang, men det blir trapp neste...gruer meg, men har overtalt mannen til å ta det ETTER jul da, hehehe! :))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  2. Lekkert lekkert Rita,det kontoret der skulle eg gjerne hatt!:)
    Fin ny veke til deg:)
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  3. Så stilig kontor:) Bare så lekkert, smekkert;) Du er bare så flink, Rita. Kos deg mye her videre. Klem Ann Elin

    SvarSlett
  4. Oi hadde gjerne hatt dette kontoret ja :) Dette blir kanon!
    Skal lage kontor vi og, men til mannen så det blir neppe bloggbart*sukk*
    Lykke til med vindusmaling, skal tenke på deg når jeg tar taket;) Vinduer er heller ikke spes kjekt å male..
    Klem

    SvarSlett
  5. Stringhylla hadde vært fin her ja;) trur 75x30 er målet på sidehengene og 78cm på hyllene hvis eg husker riktig.
    Fin helg til deg:)
    Klemklem

    SvarSlett
  6. Hei!
    Et utrolig flott kontor!! Kan jeg spørre hvilken farge du har brukt på fond veggen? Jeg har planer om en lik farge i det huset vi holder på å pusse opp:)
    Har lagt meg til som følger av den flotte og inspirerende bloggen din:)
    Ønsker deg en fin dag!!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Hei Reidun :) Jeg har malt med Lady Pure Color i fargen "Dunkel", dette er en kald grå farge. Veldig fornøyd med valget :) Klem Rita

      Slett
  7. Tusen takk for svar!! Har notert meg ned fargen:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett