mandag 25. november 2013

Snikpynting til jul

Hadde egentlig bestemt meg for at jeg skulle vente til 1.søndag 
i advent før jeg skulle pynte litt til jul, men når jeg fant dette 
søte lille juletreet på Europris så ordnet jeg litt til på skjenken i stua.
Stjerna og reinsdyret kjøpte jeg på Kremmerhuset i fjor.
Pompongene gjør seg også fint som julepynt :)

Ribbe til middag i dag også da det var mye rester etter i går, 
nesten like godt i dag :) Hurra for 3 julebord de neste 3 helgene! :)
Her i nord er det full snøstorm… Så her har jeg fyrt i ovnen og
koser meg med en god og varm kopp med kaffe :)

Fortsatt fin mandag!



Klemmer Rita

3 kommentarer:

  1. Hmm, kanskje man må innom europris en tur denne uka ;) Jeg skal straks begynne å gå gjennom pynten man allerede har, men venter til helga før det settes ut noe her ;)

    SvarSlett
  2. Ååå, så fint du har pynta Rita! Jeg er så enig i at det er lov å snikpynte litt nå ja, hehehe! Jeg lurer til og med meg selv jeg, pynter jo så mye at en skulle tro at jula var her for alvor veit du. Koselig og så lenge man ikke gjør verre ting enn det, så er det innafor :) Kos deg masse med førjulspynting, snikpynting og anna pynting du :)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  3. Så herlig juletre!! Må kanskje ta en tur innom Europris skjønner jeg:)
    Jeg synes det er så deilig å pynte litt av gangen.
    Går og funderer litt på hvordan jeg skal ha det og så kommer ideen plutselig og da må det skje med en gang:)
    Her har vi ikke fått noe snø ennå! Er litt glad for det. Litt slitsomt å måtte skuffe vei ned til båten og i tillegg skuffe ut av båten også!! Vil helst ikke oppleve den lange vinteren vi hadde i fjor:)
    Men til jul vil jeg ha snø!!
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett