onsdag 4. desember 2013

Cotton balls på kontoret


Phu… Da var det godt å komme hjem… 
I går kom min cotton ball lyslenke, som jeg har bestilt fra Kina :)
Tror jeg betalte ca 70 kr for den inkl frakt, den var ihvertfall så
billig at jeg husker ikke helt hva den kostet :)
Men fin er den :) Kanskje den flytter inn i stuen etter jul, 
eller så bestiller jeg en til for å ha i stua… eller kanskje en for å ha på
hodegavelen på soverommet :) 


Nå skal jeg legge beina høyt, slappe litt av så palnlegge julegave
shoppe liste til helgen, for da kjører vi over fjellet til Alta
for å handle inn siste rest. Skal bli godt å bli ferdig med gavene
slik at jeg kan kose meg med innpakkingen :)

Klemmer Rita

3 kommentarer:

  1. Kos deg med juleforberedelsen:)
    Så billig du fekke lyslenke,kupp!;)
    Fin onsdag til deg Rita<3
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Deilig å slappe av litt etter jobb:)
    Flott lyslenke du har fått deg. Tenk å få den så billig!!
    Lyslenker pynter så fint opp nå i denne mørketida:)
    Ha en avslappende kveld!
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Det er en så fin lyslenke og wow for en pris da...:) Det er kupp det! Det er så koselig nå om dagene. I kveld er en storm i anmarsj, det kan føles og høres her ute....Kos deg mye, Rita . Klem Ann Elin

    SvarSlett