tirsdag 31. desember 2013

GODT NYTT ÅR!

Årets siste timer før vi går inn i år 2014. 
2013 gikk fort når jeg tenker tilbake. Leiligheten ble solgt, nytt hus ble
kjøpt og her skal vi skape mange nye minner i årene som kommer.

Bordet er allerede dekket, et nyttårsbord for to :)
Koselig å stelle litt i stand selv om det bare er jeg og mannen :)


Ønsker alle et riktig GODT NYTT ÅR!





Sølv og hvitt i skjønn forening :) Nå fikk jeg endelig brukt tøy serviettene vi
fikk til bryllupet for 5 år siden (!) hehe :) 

Nyttårs klemmer fra Rita


4 kommentarer:

  1. Godt nyttår, søte Rita;) håper du hadde en fin feiring;) nydelig dekket bord hos deg......måtte det nye året bringe deg mye glede og opplevelser, takker for det gamle og alle de fine og trofaste kommentarer inne hos meg) Takk! Klem Ann Elin

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år til deg også :) Vi hadde en rolig feiring hjemme bare vi to. Så gikk vi bort til min tante over gata og så på når de sendte raketter :) Klem

      Slett
  2. Godt nytt år! Visste ikke om denne bloggen din. Så dyktig du er :) Fant denne bloggen da jeg søkte ltt på Google+- Hos en dame som heter Anne Eriksen Valstad. Er dere i slekt?

    SvarSlett
    Svar
    1. Godt nytt år :) nei, vi er ikke i slekt, bare samme etternavn :) jeg er jo gift Valstad. Så kan jo kanskje hende at noen i min manns familie er i slekt med hennes familie. jeg vet ikke noe om opphavet til etternavnet Valstad.

      Slett