tirsdag 3. desember 2013

Inspirasjon til gjesterommet


Gjesterommet er ryddet, ihvertfall så pass mye at det er mulig
å begynne å male, hvis jeg orker å begynne nå før jul da, for hvis jeg
først setter i gang så må jeg jo gjøre det ferdig.

De største soverommene i huset er egentlig ganske okay,
hvite vegger, lister og vindu med laminat på gulvet.
Planen er å ha hvite vegger og en grå kontrast vegg og hvitt gulv
slik som på kontoret, har en god del maling igjen så her går ikke noe til spille :) 
Mulig jeg må få mannen til snekkre en slik gavel i tre. Ny dobbelseng
skal kjøpes inn og så tar vi nattbordene og lampene vi har på soverommet 
vårt inn hit og kjøper nytt til hovedsoverommet :)








Her er det full storm… :/ Huff…

Klemmer Rita


3 kommentarer:

  1. Litt av et vær ja!!! da er det helt greit å sitte inne med bloggen ;) Mye fin inspo her.. drømmer om oppusset soverom her hjemme, men det blir ikke før neste år en gang!

    SvarSlett
  2. Her var det mye fin inspirasjon!! Godt å få noen ideer til oppussingsprosjektet vårt:)
    Hører det er så dårlig vær rundt om i landet. Det er nesten flaut å si at jeg aldri har opplevd en så fin høst og begynnelse på en vinter noensinne!! Nyter det i fulle drag:)
    Det er bare å kose seg inne med et slikt vær. Koselig å titte innom alle de flotte bloggene:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Ja disse prosjektene våre;-) Syter med de, samtidig som en vil ha det gjordt.. Selv om vi har mange ting på lista fortsatt, skjer det ikke mer i 2013;-)
    Fine fine soverom du viser, du fikser nok sånt du:-)

    SvarSlett