tirsdag 24. desember 2013

Julaften og vårt juletre

GOD JUL!

Tenk, da var julaften her igjen, utrolig hvor fort dette året har gått.
Jeg er ikke så opptatt av tradisjoner, men en ting må jeg få med meg
hvert år for at jeg skal føle at NÅ er det jul, det er den tsjekkiske filmen
"Tre nøtter til Askepott" Hvor søt er ikke denne filmen med han 
mannen som har alle stemmene :) hehe :) Denne filmen, det er jul for
meg og jeg gleder meg som en unge til å stå opp på julaften for
å se denne på tv. Har den på dvd også, men det blir liksom ikke
 helt det samme, av en eller annen merkelig grunn :)

Ønsker alle en riktig god julefeiring, vi skal feire sammen med
min sviger familie. I år er det første gang vi alle er samlet, store og små
så det blir ekstra koselig i år :)

Neon Bilder av juletreet hjemme hos oss. Noe nytt og noe gammelt
 i skjønn forening.  Nytt av året er nye led lys, de store hvite
julekulene fra Kremmerhuset og små hvite julekuler fra Nille.





Askepott får sin prins… 


Gode juleklemmer fra Rita





2 kommentarer:

  1. Elsker Askepott filmen<3 Ble faktisk sur på ungene som ikke giddet ense filmen et blikk en gang *hmpf*
    Nå nytes den rolige delen av julen:)
    Klem

    SvarSlett