tirsdag 17. desember 2013

På veggen der...


Da har det endelig kommet opp litt mer på veggene i stua. Har vært
så usikker på hva jeg vil ha hvor, men nå er to bildelister kommet
opp på veggen ved siden av tv´en, og fornøyd ble jeg :)

Nå skal det bakes, for i morgen fyller jeg år. Litt sånn skrekkblandet fryd,
eeeelsker bursdager, men å bli eldre kunne jeg vært foruten :) hehe
Så her står det Pavlova, oreokake og en ny posjon med kakemenn
på kakebake menyen. Kakemennene var så gode at manne som 
vanligvis ikke liker kaker har spist opp nesten alt :)



Fortsatt fin tirsdag!

Klem Rita

8 kommentarer:

  1. Ble jo kjempetøft:)
    Adventsklem fra Siv Mette

    SvarSlett
  2. Det ble jo kjempefint!!
    Må jo gratulere deg så mye med dagen din i morgen:)
    Det er jo verdens deiligste kaker du skal bake. Nam, nam !!
    Ønsker deg en fin kveld:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. K U L T!
    Digger bildelister, hengte nettop opp to selv ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Kjempefint og kult:) du er så flink:) ha en fin ny dag i morgen. Kos Ann Elin

    SvarSlett
  5. Så fint det ble med de bildelistene Rita! Uff, disse mennene, hehe. Spiser opp det vi har bakt på null komma nix vet du, men det er da et tegn på at de liker det vi har laget da i det minste. Her har mannen spist opp to ladninger med pepperkaker og det blir ikke bakt flere nå, må passe på linjene hans vet du, hahaha! Kos deg på bursdagen da og du, jeg har også pynta treet med de kremhvite kulene fra Kremmerhuset, de med stjerner på. Fikk en uglejuletrepynt av tanta mi, den også i hvitt fra Kremmerhuset, så nå må jeg ut og kjøpe til minst tre skt til, for den var så søt. Ha en god dag da og kos deg med bursdagsforberedelser og husk, du er ikke eldre enn du føler deg! ;)
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, jeg er nå veldi glad for at han spiser noe av det jeg baker :) hehe :) Men om han spiser opp neste posjon før jul da orker jeg ikke bake mer :) Skal kose meg masse i dag :) Klem Rita

      Slett