onsdag 11. desember 2013

Pappstjerne fra House Doctor


Sort pappstjerne far House Doctor er en del av julepynten hjemme hos oss.
Angrer på at jeg ikke bestilte en i en mindre strørrelse også.
Juletreet kommer i hus (eller ned fra loftet) til helgen, jeg hatr bursdag
uken som kommer så jeg synes det er så koselig å ha feridg pyntet 
juletre til da. Blir ekstra god steming med juletreet på plass når
gjestene kommer på kaffe besøk :)




Mannen kom seg hjem i går kveld via kolonnekjøring. Godt var nå det for her er
det REGN og vind! 

Fortsatt fin onsdag kjære lesere!

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Veldig flott Rita, nydelig stjerne så skjønner godt at du skulle ønske du hadde flere. Hr vært og brukt aly for mange penger igjen i dag nå. MÅTTE kjøpe meg softbag til pianoet mitt samt nye strømkabler, men var så heldig å få 300 kr i avslag på bagen...hahaha, mannen i butikken ville være snill i og med at det var jul sa han. Så ble det nye nisser etter ønske fra lillemor og tre par støvletter, henholdsvis til meg og lillemora. Ja da, pengene strømmer fort ut og siger sakte inn...jadda, thats life :) Kos deg masse på bursdagen din.
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  2. Ja elsker de stjernene:) kunne tenkt meg flere<3
    nå har jeg ENDELIG fått tatt meg en tur i blogglandia,jeezez så travelt det har vært!!
    Fin lørdag til deg:))
    Klem

    SvarSlett