torsdag 19. desember 2013

Say hello to my little friend


Må jo bare vise frem gaven jeg fikk av min snille mann :)

Speilreflekskamera fra Canon! *lykke*
Nytt kamera har stått på min ønskeliste leeeeenge, men nå er den her da,
og jeg kunne ikke blitt mer fornøyd med gaven :)
Nå må jeg bare sette meg inn i hvordan et slikt kamera funker :)



Noen av mine snille tanter har lest ønskelista mi, så 
ble jo noen interiør go biter på meg i gave :)
Innlegg kommer!
Ikke så ille å fyller 33 år når man får så mye fint :)

Fortsatt fin torsdag, på jobb i morgen så er det 9 dager med julefri
før jeg må tilbake på jobb 30. og 31. desember.

Tusen takk for alle gratulasjoner på dagen min :)

Klem Rita




1 kommentar:

  1. Så gøy,eg har også Canon kamera!!
    Kjempefornøyd med det,så berre spør hvis ein kan hjelpe deg med noen innstillinger:) Eg har fortsatt mye å lære om det,men noen triks har eg funnet ut av. Grattis med nytt kamera,gleder meg til å se dine nye interiør favoritter:)
    God klem Siv Mette

    SvarSlett