fredag 17. januar 2014

Flytting, oppussing og helgekos


Åh, herlige fredag! Det er noe med denne dagen, arbeiddagen går
som en lek, vi har alltid fredagskos på fredager så i dag hadde jeg med
hjemmelaget eplekake og vaniljeis :) NAM! 
Vi startet denne helgen med å tømme vårt soverom, alt er nå flyttet inn på
gjesterommet. I morgen handler vi inn maling til veggene og setter i gang,
og tenk, jeg har faktisk ikke ombestemt angående farge, så kryss i taket :) hehe
Gjenstår jo å se hva jeg gjør mens vi er å handler malingen da, men jeg tror nok
vi går for "Sober". Det skal ikke være lett å innrede, for nå er jeg SÅ usikker 
hvilke lamper jeg skal velge, det blir vegglamper, men hvilke… 
jaja, finner vel ut av det også :) 
Nå er det straks hjemmelaget pizza med svigerbror som gjest :) *kos*



Gulvet her inne var laminat, ikke en farge vi synes så mye og derfor ble
det malt hvitt. Har malt 2 strøk grunning og 3 strøk med maling. 
Resultatet ble veldig bra. 


Da gjenstår det bare å ønske alle en riktig god helg!

Klemmer Rita

4 kommentarer:

  1. Det blir nok kjempeflott:)
    Kos deg med pizzaen,så venter eg i spenning på resultatet;)
    Fine helg til deg!
    Klemmer Siv Mette

    SvarSlett
  2. Hei, Rita:) Dette kommer til å bli så lekkert, jeg vet du kommer til å få en drømme soverom med nydelige farger:) Du er så flink!!! Eplekake er bare nam nam, min favoritt kake også....med litt rørte jordbær til;) Takk, for så hyggelige kommentarer inn hos meg, jeg gleder meg så mye til å se resultatet av soverommet ditt....Så gleder jeg meg til å se resultatet av NIB jentenes fotografering...De er så dyktige og har en drømme jobb;) Kos deg videre i helgen . Stor og varm klem Ann Elin

    SvarSlett
  3. Fiiint, og lekkert med kvitt gulv!
    Kos deg med oppussing, eg har innvilga meg ein pitteliten pause ;)
    Klem

    SvarSlett
  4. Det ble jo kjempefint hos deg!!!!😃 elsker å ha gulvet mitt hvitt❤️ håper du trives med det❤️ Klem

    SvarSlett