onsdag 29. januar 2014

Kvelden i dag

God kveld :)

Et kjapt innlegg mens jeg har en liten pause fra boklesing.
Spennende nå på slutten :) Må lese den ferdig i kveld :)
Ellers så skjer det svært lite her i huset, venter på noen pakker med
interiør til soveromene… Det er ulempen med å bo på en liten plass
hvor utvalget ikke er så stor. Vi handler mye lokalt, synes det er viktig
å støtte opp om de butikkene vi har, men så er det jo dessverre ikke 
alt man får tak i her, og da må ting bestilles og så er det jo den 
postgangen da… Pakken fra Bolina.no var blitt feilsendt til
 Hammerfest før den kom hit… Jada… Hurra for posten!
Ikke så lett å se forskjell på postnr 9700 og 9600…



Men mens jeg venter så har jeg begynt å se på kjøkken :) 
Jeg er jo en som skynder meg laaaaaangsomt, så planlegging i god tid
er viktig slik at vi kommer oss i mål :) hehe :)
Mye mulig mannen synes det er litt irriterende at jeg er sånn… ;)

Klemmer Rita

2 kommentarer:

  1. Hei, Rita:) det er gøy å vente på pakker, men bare når de kommer raskt...jeg med min tålmodighet;) liker ikke å vente...hi hi:) Gleder meg til å se resultatet av det du har kjøpt og soverommet. ha en fin kveld:) Stor og varm klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Æsj, denne ventetiden altså!!! Blir godt når det endelig kommer i hus og spennende om tingene står til forventningen. Håper du blir fornøyd, men det lir du mest sannsynlig da ;) Så artig med pakker, Ligger en på posten og venter på meg også. Jeg og datteren har bestilt pynteputetrekk fra HM-Home...spent. Gule trekk har jeg til og med dristet meg til å kjøpe. Du vet, det gjelder å være forberedt ti påsken ;) Lenge til enda men det er aldri feil med litt pynt ei stund før. Da håper jeg at du får ei ordentlig fin helg Rita! Her skinner sola :))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett