torsdag 9. januar 2014

L.Y.S

Ja, da var torsdagen snart unnagjort, og det er snart helg igjen :)
Helgen går med til å male gulvet på gjesterommet og innkjøpt av maling
til vårt soverom. Tror det blir fargen "Kalk grå" Ganske sikker, men likevel
litt usikker. Veldig typisk meg… :/ Time will show hva jeg ender opp med :)

Etter jula var pakket bort kom det opp nye lamper i stua.
Lille bror på 9 år sier "det må være verdens største lyspærer"
Ja, kanskje det :) Kule er de ihvertfall :)



Lamper og pærer fra Clas Ohlson, billig og bra! 

Her er det bare å hive seg i middagslaging før jeg forsetter å male :)

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Kjempestilig, Rita:) det er veldig inn med disse nå. Jeg har laget meg en egen variant oppe på gjesterommet:) viser bilder en annen gang. Masse klemmer og god helg, søte deg:) stooor klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. De er veldig stlige! Har en på soverommet selv ;)
    Vi to, vi maler på.. Gleder meg til resultatet :)
    Klem Charlotte

    SvarSlett