mandag 6. januar 2014

Mandag og oppussing


God mandag dere :) Det er fortsatt litt tungt å komme i gang etter juleferien,
men det kommer seg vel. Samtidig er det godt å komme inn i faste rutiner igjen :)

Denne uken har har jeg begynt med å fortsette oppussing
av gjesterommet. Utrolig hva litt maling og ny farge gjør med
et rom. Så blir det jo hvitt gulv da, det gleder jeg meg til :)
Mannen var litt usikker på to mørke vegger der inne, men med 
hvitt gulv som lyser opp så blir det så fint atte :)
Kona fikk viljen sin… Igjen ;)

Vi var så heldige å få mange fine ting til jul, ny krakk i sort matt
er kommet på plass i gangen. *liker* Så nå har mannen noen å slenge
matpakka, mobil og nøkler på før han drar på jobb.



Gangen er et rom vi begge ønsker å pusse opp rimelig kjappt.
Terakotta fliser og bryst panel er liksom vår greie…

Fortsatt fin mandag!

Klem Rita


2 kommentarer:

  1. Brystpanel er liksom ikke helt min greie heller, men den innerste gangen min skriker 80 tallet :D Du er heldig som kan pusse opp rom for rom nå, jeg må nok spare litt til ;)

    SvarSlett
  2. Liker best hverdager jeg, og bra er jo det siden det er de vi har flest av ;)
    Flink og pusser opp er dere, og det blir jo så fint:) Sikkert pga flinke mannen som hører på den flinke konen sin ;)
    Klem Charlotte

    SvarSlett