søndag 26. januar 2014

Oppussing: Soverom


Da er soveromet vårt ferdig :) 
Det ble en mørk liten hule, akkurat slik vi hadde sett for oss.
Veggene ble mørke, men er glad vi gikk for denne fargen.

Her er en liten snik titt, mangler ennå en del ting.
Sengeteppe er bestilt. Lamper og nattbord (krakk) bestemte vi
oss for i går, så det må bestilles og gardiner.
Skal vise før og etter bilder nå alt er på plass her inne.
Ganske stor forskjell kan man jo si :)



Endelig litt mildere vær i dag. I går var det - 22 grader og sterk vind… 
Rimelig friskt ute da kan man jo si…

Fin søndag til dere :)

Klem Rita








6 kommentarer:

  1. Dette ser sååååå koselig ut,Rita. !!!Lune farger. Det er så deilig med litt mørkere farger på soverommet. Blir varmere:)) så er jo trenden mørkere farger på alle vegger nå, ikke bare en kontrast vegg:) gleder meg til å se hele rommet. Stor og varm klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å få det helt ferdig jeg også :) Ja, det ble så mye varmere her inne :) Klem Rita

    SvarSlett
  3. Så fin farge du har malt på soverommet !!
    Det ble så flott kontrast til det hvite:)
    Gleder meg til å se det ferdig!!
    Ønsker deg ei fin ny uke:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  4. Ser kjempekosligt ut,gleder meg til å se mer!:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett
  5. Looking good! Så tøft med mørge verger!!
    Får komme fort de tingene, for eg gleder meg l resultatet ;)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
    Svar
    1. Veldig fornøyd med fargen :) Så lekkert sammen med det hvite gulvet :) Klem Rita

      Slett