onsdag 22. januar 2014

Playtype i posten


Ja da, da var Playtype postern min kommet! Juhu! Endelig sier jeg bare!
Har lenge tenkt å kjøpe en slik, men siden
 den måler 70 x 100 så skulle det vise seg at det ikke var så lett å finne ramme som
 var stor nok. IKEA har så store rammer, men dessverre så fikk man ikke bestilt 
denne på nett, meeeen så har jo jeg fulgt med og plutselig en dag så kunne man 
bestille denne ramma på nett og da var jeg snart å klikke ramma og postern hjem :) 

Mannen skjønte ikke helt greia med å ha en stor G på veggen :) Man trenger
da ikke skjønne alt :) hehe 



Nå skal jeg kose meg med siste rest av kaffen før jeg maler nok
et strøk på soveroms gulvet :)

Fortsatt fin ondag dere :)

klem Rita

3 kommentarer:

  1. Hei og hopp! Har vært så sløv med kommentarene her inne jeg, men tida har bare fløyet forbi. Fine innlegg du har her og nydelig farge du har malt på soverommet :))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  2. Det er ikke alt mennene trenger å skjønne:)
    Men han ser nok hvor stilig det blir når du får det opp på veggen!!
    Gleder meg til å se gulvet ferdig:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Den er kjempetøff,så gøy at vi nå kan bestille rammer:):)
    Ha en fin dag:)
    Klem Siv Mette

    SvarSlett