søndag 19. januar 2014

Rolig søndag


- 20 grader ute, fyr i peisen inne = rolig søndag
Frister ikke særlig å bevege seg ut i dag, så her blir det en rolig inne dag :)
Så herlig med lysere dager og nå er det ikke lenge til soal skal titte frem her i Lakselv :)



Koser meg med en god kopp kaffe og Jo Nesbø "Poliliet" 
Utrolig bra bok, den fenget meg fra første side :)


Soverommet er malt 1. strø, og det ble bra, blir nok knall med lyst gulv enda :)

Ha en fin søndag alle sammen :) Skal lese litt til før jeg går for å male videre :)

Klem Rita

4 kommentarer:

  1. Hei, Rita:) Å da er det kaldt hos dere, det er viktig å holde seg innendørs...Kos deg med den gode boka, han er en av mine favoritt forfattere:) Så fint bilde, mange fine puter du har:) ... her er det stiv kuling og iskaldt...Så det blir innendørs her også;) Ha en fin søndag, søte deg! Klem Ann Elin

    SvarSlett
  2. Det høres kjempekaldt ut med 20 minus!!
    Her har det heldigvis stoppet å snø men det blåser stiv kuling så her har vi bare holdt oss inne etter at all
    snøskuffing var unnagjort:)
    Lekre puter du har!!
    Ønsker deg ei fin ny uke:)
    Klem Reidunn

    SvarSlett
  3. Å jeezez er det mulig?? Holdt meg inne eg og sjølv om me muligens ikkje hadde minusgrader, men jaggu har me VIND! Vel eg og Ann Elin bor jo bare noen km ifra en annen, så to vær rapporter fra Karmøy fekk du ;)

    Herlig bilde da, tenker du hadde ei fin stund :))
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  4. Hei Rita❤️ tusen takk for alle fine kommentarer på bloggen min❤️ Blir så glad!! Å beklager at jeg har vært så dårlig å kommentere selv! Hvor bor du siden det er -20?�� enda kaldere enn her!! Fin blogg du har❤️❤️

    SvarSlett