onsdag 15. januar 2014

Sånn går nå dagene


Onsdags kveld allerede, hvor blir dagene av… jaja, snart helg igjen :)
Skjer ikke så mye her i heimen, gulvet trengte enda et strøk med maling så da ble det
5 strøk inkl. grunning. Men tror det er bra nå. Til helgen flytter vi inn på gjesterommet
og begynner å male på vårt rom :) Jeg kan jo være veldig vinglete når det gjelder
enklete valg, men jeg har faktisk ikke endret mening om fargen på vårt rom :) hehe :)
Så da blir det Sober, gleder meg til å sette i gang, er jo spent på om fargen blir for mørk :)

Har ikke noe nytt å vise frem så da blir det reprise av Avvento trærne mine :)
Så fine, må bestille den minste også, så samlingen blir komplett :)




Fortsatt fin onsdags kveld :) 

Klem Rita

4 kommentarer:

  1. Jeg gleder meg veldig til å se hvordan fargen blir!!:)
    Kjenner meg igjen med det å være vinglete. Jeg har litt problemer med det huset vi pusser opp!! Den ene dagen har jeg bestemt meg for hvilke farger det skal være på møblene for så å snu helt rundt den andre dagen!! Ja, ja jeg finner nok ut av det til slutt. Det er så altfor mye å velge mellom:) Dette er møbler som skal følge med huset så det må liksom være litt safe:)
    Da ønsker jeg deg en fin kveld videre!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Ja, sånn går no dagan! Det blir sikkert veeeldig fint med sober, varm fagre det :) Lykke til :)
    Det som er så fint med AVVENTOTRÆRNE, er at de kan stå framme hele året...
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  3. Dagene flyter inn i hverandre til tider..
    Står malingspann igangen og venter utålmodig, men gidder jeg akkurat nå?? Plutselig..
    Fint med trærne oppi der, smart!
    Ha en fin dag:)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  4. Har malt sober før, veldig fin farge😃 blir sikkert bra!
    Klem Simone

    SvarSlett