mandag 24. februar 2014

Baby fest

Hei mandag og god ukestart!
OL er ferdig så da er det bare å komme tilbake
til hverdageb igjen, ikke at jeg er SÅ interessert i sport,
men man blir jo litt ekstra revet med når det er OL
så det har da blitt litt mer tv titting enn normalt :)

Her har vi 7 pluss grader (!) Ikke helt normalt for årstiden her nord,
men det er deilig med mildvær :) 

Torsdag som var arragerte jeg og 5 andre baby fest for en
kollega som snart går ut i permisjon :) 
Fiskesuppe, oreo kake og cup cakes på menyen, gaveåpning og
sosoialt samvær! En vellykket kveld med en overrasket 
mother to be som ikke visste at get var baby fest hun hadde
blitt invitert med på  :) 



Jeg laget en bleiekake som var en felles gave fra oss.
"kaken" ble pyntet med kosebamse, rangle,
små kose sko, badesåpe og sink krem.

Ønsker alle en fin ukestart! Takk for at du titter innom :)

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Så koselig♥ Og for en fin kake :)
    Hadde det ikke vært for at eg allerede har 4 stk, så skulle eg fått et nurk til ihåp om baby fest ♥
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Snille Rita! Bestandig så fint det du steller i stand. Håper at alle rundt deg er like snille med deg som du er med dem :) Ha en riktig fiiiiiin dag søte du :))))))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett