fredag 7. februar 2014

HAY Lup og Muuto "the dots"

Happy fredag! 

Nye pakker i posten i dag. Jeg gjør som "alle" andre og har gått til 
innkjøp av blogglysestaken HAY Lup! Skjønner at "alle" må ha denne
for den er jo kul da :) Den er ihvertfall en favoritt her allerede :)
I bakgrunnen kan dere glimte Playtype postern som er kommet opp :)


Muuto "the dots" kom også, de skal på veggen på soverommet.
Så utrolig fine i eik. Valgte denne fargen da den passer så fint til
fargen vi har malt soverommet i :)


Her starer vi helgen med OL åpningen og hjemmelaget pizza litt senere :)

Fin helg til alle sammen!

Klem Rita

3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye med flotte ting Rita! Har fundert litt på disse jeg også, så mulig jeg går til noen innkjøp allerede i morgen. Har solgt unna mye av riviera maison-tingene mine, så det har blitt noen kroner. Dvs, det er de som har kjøpt som har gjort butikk, jeg har gått litt i tap, men synes bare det er så digg å bli kvitt ting som jeg ikke bruker lenger, så kan jeg heller kjøpe et par ting som jeg virkelig har lyst på. Jeg har endret litt hva gjelder stil og smak den siste tiden, hehehe! Kos deg i helga :))
    Klem fra Anne <3

    SvarSlett
  2. Den er bare lekker den lysestaken. Den er enkel men gjør alikevel så mye av seg:)
    Det er gøy å style med nye ting:) Du har fått det så fint hos deg:)
    Ønsker deg ei kjempefin helg!!
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  3. Just my cup of tea <3
    Er så enig,den er fiiiiin :)
    Og knaggene ikke minst! Liker mye det samme vi to-hihi ;)
    Kul plakat btw!
    Klem

    SvarSlett