tirsdag 4. mars 2014

Hei

Innom en liten tur for å si hei.
Her i huset er det null inspirasjon for tiden så jeg 
vet liksom ikke hva jeg skal ta bilder av… 
Ingen nye innkjøp er gjort, ingen gjenstander har byttet plass
så alt er som før her i huset…
Men siden det er så fint lys ute så tok jeg frem 
kameraet og knipset bilde av fineste Eames stolen :)
Hurra for et lite snev av inspirasjon og blogg lyst! ;)
Alle dager kan ikke være like, og det er vel i grunnen helt greit det også.




/ Pute fra H&M / Pledd fra Ellos/

Fortsatt fin tirsdag!

klem Rita

2 kommentarer:

  1. Blir dyrt om vi skal måtte kjøpe noe hele tiden, men har kjent på presset mange ganger.. Liker godt sånne detalje bilder eg, og sånn tenker eg vi må kunne gjøre og :-)
    Elsker stolen og puta, har de selv ;-)
    Klem Charlotte

    SvarSlett
  2. Hei, Rita:) Sier det samme som Charlotte over her, det er dyrt å kjøpe inn nytt hele tiden:) Jeg synes det er viktig at vi setter fokus på det vi allerede har, å som vi er glad i, flytte litt på tingene og ta bilder i øyeblikket vi ser stemning:) Tom for inspirasjon kan vi alle bli, men jeg har lært meg nå etter hvert at den dukker opp før en aner det....hi hi:) Du har så mye fint!!!! Stolen er så fin og "digger" teppet ditt;) SMIL! Ha en fin kveld, søte deg. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett