fredag 14. mars 2014

Minner, helg og vinter igjen

Da var helgen her igjen, her har vi akkurat inntatt en sen middag.
Nå er det avslapping i sofaen som gjelder. I morgen starter
vi over fjellet til Alta. Litt shopping (forhåpentligvis) og besøk
til svigerbror m/familie og min tante m/familie som har flyttet 
inn i et helt nytt hus :) Gleder meg å se :)
Bohus i Alta har opphørssalg så kanskje jeg finner noe der :)

På soverommet har jeg hengt opp noen bilder. En del selfies av oss
fra tiden jeg bodde i Trondheim og Vegar her nord, som ny forelsket
ble det sendt en god del MMS frem og tilbake :) hehe *minner*
Bildene er hengt opp med dobbelsidig tape, så de kan enkelt
byttes ut med nye bilder :)



Fin kveld videre og god helg!

Her har det forresten blitt vinter igjen, våknet opp til 20 cm
med ny snø, koselig det da lyst og fint ute, men jeg har jo lyst på vår jeg….

Klem Rita

2 kommentarer:

  1. Fine minner og så fint å ha det på veggen ♥
    Nå vil eg og ha vår, men her regne det og blåser *sukk*
    Fin helg til deg :)
    Klem

    SvarSlett
  2. Herlig med gode minner på veggen:)
    Det var så herlig å se de flotte fargene du har på putene i sofaen i innlegget under!!
    Her har vi sol og vind i dag. Vi har hatt ei utrolig fin uke. Jeg har selvfølgelig hatt influensa og har ikke vært ute.
    Håper våren kommer snart til deg også:)
    God klem fra Reidunn

    SvarSlett