fredag 11. april 2014

MANGO.COM


Phu… Da var det påskeferie her i huset :) Her skinner sola og 
jeg kjenner at det skal bli godt med 10 dager fri :)

Helgen starer jeg med pakke i posten, nye sko og solbriller
fra mango.com. Jeg har en ting for sko… :) Disse pumpsene er klassiske
 og passerdet så og si alle antrekk, så de er en sikker vinner, så de måtte 
jeg jo bare ha ;) Det er konfirmasjon i mai så da blir disse en  del av antrekket mitt :)
Og jeg blir så glad når varene kommer i en flott innpakkning :) da er det
jo ekstra gøy å pakke opp :)

Mannen er dratt avgårde for å spille treningskamp og jeg skal bake
pizzasnurrer så vi har noe godt å ha med på fjellet i påsken :)

God helg!


Klem Rita

1 kommentar:

  1. Stilige! Kjøpte meg nettopp sommerkjole fra Mango, kjempefornøyd :o) Ha ei strålende palmehelg! Klem fra Nina

    SvarSlett