lørdag 14. juni 2014

Dagens ute prosjekter

God kveld!

Da er vi kommet oss inn i varmen etter en lang dag ute, her
har det gått i ett siden i formiddag med forskjellige prosjeketer.
Dagen startet med at mannen dro av gårde og kjøpte inn materiale.
Så var det bare å hive seg rundt å begynne å jobbe :)

Første prosjekt var hodegavel til gjesterommet, rammeverket er nytt, men
vi valgte å gjenbruke tregulvet som har vært i huset her. Fint å kunne gjenbruke :)
Jeg har beiset med "Drivved"





Så ble det snekkret gelender til uteplassen vår, og det ble så bra!
Flinke mannen! Så skal det males og platten må pusses og beises.


Mens mannen snekkret så fortsatte jeg å male gjerde, ikke
verdens mest givende jobb, men når man ser resultatet av all
malingen så gir det det en boost til å ha lyst til å fortsette :)


Fin kveld videre!

Klem Rita

1 kommentar:

  1. Deilig med sommer og sol. Er ute hele dagen:) det er ikke så gøy å male, men det er når en ser resultatet underveis det blir mer givende å fortsette med malekosten. ;) flink mann du har;)
    Den sengegavl var jo kjempesmart. Gjenbruk og noe eget:)!
    Her i sommer blir det maling av hvite gulv i kjøkken og hovedstua. Gleder meg. Kan vel si at det tok lang tid å overbevise mann min;) hi hi. Men, dette skal bli så fint.
    Ønsker deg en fortsatt fin dag, Rita og en flott sommer. Jeg er ikke så ivrig på bloggen nå i sommerdager, men er mye på instagram. Er du der?
    Klem Ann Elin

    SvarSlett