mandag 16. juni 2014

DIY og gjenbruk


Da var endelig hodegavelen til gjesterommet ferdig og på plass :)
Mannen har snekkret i helgen og jeg beiset. Her har vi brukt gammel
tregulv vi har hatt liggende i garasjen og jeg har beiset den 2 strø med
Jotun beis - Drivved. Nå ble det straks mye lunere her inne :)





//Bilde, sink bilde og pynteputer - Kremmerhuset//Lamper- IKEA//


Så må jeg jo bare vise hvordan det så ut ute i morres når vi våknet. 
Det snør, det snør, tiddeli bom :) Sånn er en ekte nord norsk sommer :)
Vi var ute å jobbet etter middag, men her kom snøværet igjen så
det var bare å komme seg inn igjen…


Fortatt fin mandag :)

Klem Rita


2 kommentarer:

  1. Så utrolig fin sengegavlen ble!!
    Stilig å plassere bilder på toppen:) Soverommet deres er blitt såååå fint!!
    Jeg fikk helt sjokk da jeg så at dere hadde fått snø!
    Håper den smelter fort. Det skal jo være sommer nå:)
    Ønsker deg ei fin uke:)
    Klem fra Reidunn

    SvarSlett
  2. Digger soverommet deres! Og med snø(??????) er det vel like greit å holde seg under dyna mens vi andre soler oss? Fy meg...
    Håper snøen skjønner den er malplassert, og gir dere sommeren tilbake ♥
    Klem

    SvarSlett