fredag 20. juni 2014

Tak lampe ønsker

God fredag og snart er det helg igjen :)
Her regner det sidelengs... Så det ser ut til å bli en inne helg.. igjen..
Går dagen var flott så jeg fikk malt litt på gjerde igjen... {evighetsprosjekt}
Har fått for meg at jeg vil ha nye taklamper over spisebordet i stua og på
kjøkkenet, er vel egentlig ganske sikker på hva jeg kunne tenke meg.
Disse kartell lampene er jo rå lekre, denne i hvit og gul... lekker!
To slike over spisebordet hadde vært perfekt :)



Til kjøkkenet ser jeg for meg to av Hektar tak lampen fra IKEA.


Helgen starter med å hente pakke fra room21.no :) Så det blir litt
nytt interiør i heimen :) *hverdagslykke*

Klem Rita

1 kommentar:

  1. Hei, Rita:) takk for så hyggelige ord du legger igjen hos meg:)
    Ser du har god smak. Disse lampene er bare så fine. Muuto lampene har jeg ønsket meg fra den første dag jeg så disse;)
    Tenk å ha et slik kjøkken som det øverste bilde ditt her:) Drømme!!!
    Håper det blir en fin sommer på dere snart. Stor klem Ann Elin

    SvarSlett